Vrácení, výměna, reklamace

Něco není v pořádku? To nás mrzí.

VRÁCENÍ A VÝMĚNA

Veškeré zboží zakoupené na našem e-shopu lze vrátit či vyměnit, a to do 14 dní od převzetí zásilky. Upozorňujeme, že dopravu si hradíte sami, proto si vždy raději ověřte, zda Vámi vybraná velikost produktu opravdu sedí. K tomu lze využít tabulky velikostí, které jsou pod každým naším produktem. Pokud chcete zboží vrátit či vyměnit, vytiskněte prosím tento formulář, který přiložte k balíčku, který budete zasílat na naši adresu. Zboží, které budete vracet, musí být nenošené a v původním stavu.

 

REKLAMACE

Reklamace? Každý produkt před odesláním pečlivě kontrolujeme, ale může se stát, že něco přehlédneme. Napište prosím nejprve na náš e-mail kajin.sro@gmail.com a domluvíme se na řešení, které pro Vás bude nejlepší. Reklamace se vztahuje jen na vady způsobené výrobcem a nevztahuje se na poškození zapříčiněné nesprávným nebo nešetrným používáním a přirozeným opotřebováním. Pokud chcete zboží při reklamaci rovnou zaslat zpět, vytiskněte prosím tento formulář, který přiložte k balíčku, který budete zasílat na naší adresu. Zboží, které budete vracet, musí být nenošené a v původním stavu.

 

Adresa, kam zboží odesíláte, je:

Mgr. Kateřina Novotná

Václavská 864/2

28002 Kolín

 

Nebo nám také zboží můžete poslat přímo do Zásilkovny:

Zásilkovna Valentina Caffé

Kmochova 569

280 02 Kolín

 

* Reklamace i vrácení zboží se řídí Obchodními podmínkami a platnou legislativou.